Pages

Search This Blog



wElCOME aLL...

aLL abOard....

Come AnD LeTS jOin Me To The AdvenTuRe Of My Life...
(AdvEnTure Lah SgT..iT WAS JuS iNViTATAtIOn To TreAT hAHAha..)

My LifE, sAD, hAPPy wILL bE sHARE wITH u...

NjOY... =)



Tuesday, April 20, 2010

aku mau jadi penulis novel tapi aku ngak ada masa untuk menulis..i wish i could be somebody who has passion about something and go for it no matter what..tapi aku ngak bisa.....

i hope i can be someone yg benar2 ikhlas pd diri sendiri and do things in her/his own way... even when people around will mark u as crazy/awkward/degil or apa je lah...yet he/she dgn slamber je terus buat benda tu sampai berjaya....

aku rasa hidup ni terlalu singkat untk disia2 kan... entah es0k entah lusa kita akan "balik" kepada asal kite.... semua mahkluk akan rasa kematian itu.... indeed life is too short untuk menangisi or menyesali perkara2 yg lepas...

what i wanna do before "it is my time"??????

aku nak sayang mak aku sampai akhir hayat coz she all i have..my father dah xda..but he's still in my heart and in every doa i recites...

hmmm...ntah lah itu je kot...aku tak reti nak xplain in details...aku bukanlah sorang yg istimewa sgt pun..tak perlu buat something yg "cool" sgt pun untuk colour my life... enuff dgn tgk my famili bahagia pun dah cukup...

self-achievment???

tak perlu lah sampai nak mendaki gunung kinabalu untk dijadikan "goal".. cukuplah dgn hanya dpt melalui hari2 yg mendatang dengan tenang....

yupp...sounds boring but what to do....(mungkin waktu ni lepas lunch hour and my brain is soooo lembab that i can't think correctly...) next time je lah...bye..

No comments:

Post a Comment