Pages

Search This Blog



wElCOME aLL...

aLL abOard....

Come AnD LeTS jOin Me To The AdvenTuRe Of My Life...
(AdvEnTure Lah SgT..iT WAS JuS iNViTATAtIOn To TreAT hAHAha..)

My LifE, sAD, hAPPy wILL bE sHARE wITH u...

NjOY... =)



Wednesday, January 26, 2011

perkara yg ingin saya tulis ini sgt tidak menyenangkan hati saya... saya tahu bahawa perasaan dendam dan marah tidak akan membawa saya kearah yg lebih baik atau dlm kata len kemana2..malah perasaan itu dan kedukaan itu akan terus mengekori kita sepanjang hayat kita jika kita tidak cuba untk melupakan dan memaafkan...

mungkin benar kata org @ bait2 lagu pussy cat dolls "be careful what u wish for, coz u might get it"... saya tidak pernah bersikap begini sebelom ini...dgn mana2 mantan saya sekali pun..tetapi berlainan dgn dia...saya mengganggap dirinya adalah apa yg saya idamkan...cool, style dan sgt sensetif terhadap perasaan pempuan...semuanya perfect..tanpa saya sedari..saya sgt mendambakannya sehingga saya sungguh tidak dpt melupakannya dan diluka sebegini....

saya tahu diri ini sudah punya pengganti begitu jg dirinya..namun setiap kali suara itu menjengah ke telinga....dun know how to explain...tp saya seperti dipukau dan berada di dunia lain

Saya tahu...semua ini hanya untuk menguji cinta saya pd sang tunang..tetapi demi Allah bila..dia bertanya "awk masih sygkan saya?" mau saja aku menjawap ya....

jadi mengapa telah 4 tahun dia masih mengganggu? menelefon....? kenapa tidak di delete saja nombor saya? mengapa tidak dilupakan saja saya? jawap nya hampir membuat saya terkesima..kerana rasa bersalah....kerana mengganggu saya dgn masalah cinta sewaktu final exam dan luahnya lg dia akan tambah rasa bersalah jika saya kandas...lalu memohon maaf keran bersikap tidak matang dan melakukan begitu pd saya..

dan kini ..sepanjang 4 tahun..dia menelefon saya semata2 kerana perasaan bersalahnya pd saya...

mmg dahulu kerana rasa sedih dan rasa seperti dianiaya saya pernah berdoa pd Allah agar membuat dia tidak dpt melupakan saya....

dan kini saya lah yg sgt terseksa...kerana berdoa begitu saya yg terluka... setiap kali dia menelefon dada ini bagaikan dikoyak2....
dia memohon saya memaafkan nya barulah hatinya akan tenang....(tp bagaimana hati saya???) saya sudah tidak sanggup menanggung...
jadi kali ini saya ingin memohon pd Allah supaya lepaskanlah perasaan ini terhadapnya...buatkan lah dia lupa akan hal yg lalu...bukan untuk kebaikannya...bukan...tapi untuk diriku sendiri...agar hati ini tenang dan tidak bercelaru....agar aku tidak perlu menjejak luka2 lama..agar aku tidak perlu melayan panggilannya lg slpas ini..lepaskanlah dia Ya Allah....lenyapkanlah dia dari ingatan ku..saya tidak mahu lg tahu akan dirinya...saya tidak mahu lg tahu akan perihalnya...saya tidak mahu lg disakiti olehnya...saya mahu bahagia Ya Allah........

No comments:

Post a Comment