Pages

Search This Blog



wElCOME aLL...

aLL abOard....

Come AnD LeTS jOin Me To The AdvenTuRe Of My Life...
(AdvEnTure Lah SgT..iT WAS JuS iNViTATAtIOn To TreAT hAHAha..)

My LifE, sAD, hAPPy wILL bE sHARE wITH u...

NjOY... =)



Monday, November 22, 2010

RESTLESS

di saat dan ketika ini saya rasa sungguh gelisah dan restless...i must do sumthing... lalu saya membiarkan kedinginan udara aircond untuk sekurang-kurangnya membekukan perasaan itu...
at least for a while...
marah kpd diri sendiri kerana terlalu senang digula-gulakan mereka...cuba memujuk hati bahawa kehidupan saya juga tidak lah begitu teruk..
Menyedari bahawa hidup mereka juga tak lah begitu indah spt dikhabarkan..mungkin sekadar mahu menspycho org sekeliling...
walaupun tidak mempunyai segala benda itu, saya tetap happy..saya harus bersyukur tuhan telah mengurniakan hidup yg baik kpd saya..famili yg menyayangi saya, si encik bakal suami yg sgt baik, dan segala kurniaan Nya yg saya sendiri tidak sedar ada diberi kpd saya.. Alhamdulillah..segala nya saya terima dgn besar hati..
tapi apa yg baik tentang itu..saya tetap bangkit untuk membangunkan diri saya dan terus memasang azam..bahawa saya boleh melakukan semua itu..atau buat yg lebih baik dari sekarang..dan tak mustahil usaha itu akan berhasil..Insyallah..Tuhan berilah redhaMu dan rahmatMu kpdku..

No comments:

Post a Comment